HOTEL SPA

Знайди час на вiдпочинок

новини

До зустрiчi Нового 2021 Року готовi!

Він вже близько, час подумати як ми зустрінемо новий 2021 рік! Бутік готель СПА та ресторан Шкіпер запрошують вас зустріти новорічну ніч у нашому заміському комплексі! … читати далі

Правила перебування

До уваги гостей:

  • Час поселення в готель - після 15:00.
  • Якщо в день поселення в номер, адміністрація готелю не може зв'язатися з Вами для підтвердження броні, заявка автоматично анулюється.
  • Час виїзду з готелю - до 12:00. У вартість номера входить сніданок.
  • Для проживаючих у нашому готелі гостям надається 50% знижка на відвідування SPA-центру. Додаткові послуги Spa центру оплачуються в повному обсязі (масажі, Spa-процедури, послуги банщика)
  • Накопичувальна дисконтна карта дає право знижки на харчування і проживання в готелі.
  • Оплатити послуги можна готівковим і безготівковим розрахунком.

 

Увага! У разі виїзду з номеру пізніше 12:00, Ви зобов'язані сплатити штраф у розмірі вартості відповідного номера за добу.

  • При поселенні в готель сплачується 100% оплата за проживання.
  • В номер будь-якої категорії можна замовити тільки одне додаткове місце (на номери категорії "Оптима" послуга не поширюється).
  • Готель надає тільки добове проживання. Можливість продовжити проживання в номері на півдоби - розглядається в індивідуальному порядку (виняток п'ятниця і субота).
  • Гарантоване бронювання номера здійснюється тільки по 100% передоплаті. Адміністрація готелю може зняти бронювання без попередження гостя у разі відсутності 100% передоплати  до заїзду в готель. 
  • Анулювання броні (повернення передоплати) проводиться за 3 доби до початку запланованого заїзду. При анулюванні броні менш ніж за 3 доби до початку заїзду стягується плата в розмірі 100% передоплати.
  • Передоплата за новорічну ніч при ануляції повертається тільки до 1 грудня.

Доплата за дітей від 4-ти до 11-ти років становить 300 грн, в цю суму входить:
- сніданок (швецька лінія);
- м'який комплімент (у першу добу проживання);
- дитячі одноразові капці.

Якщо дитині від 4-ти до 11-ти років потрібне додаткове місце євро-розкладачка, то сума складе 500 грн і в цю суму входить:
- євро-розкладачка;
- дитячий сніданок (шведська лінія);
- м'який комплімент (у першу добу проживання);
- дитячі одноразові тапочки.

На додаткові місця знижки не поширюються

Увага! Якщо в день поселення в номер, адміністрація готелю не може зв'язатися з Вами для підтвердження броні, заявка автоматично анулюється навіть в разі передоплати. Передоплата може бути перенесена на Ваш депозитний рахунок на розсуд адміністрації. Ви отримуєте смс з текстом про анулювання броні, сумою депозиту і остаточною датою його використання.

Громадянам, які проживають в комплексі, забороняється:

  • Приносити і зберігати в номерах речовини небезпечні для життя.
  • Залишати в номерах сторонніх людей під час своєї відсутності, а також передавати їм ключ від номера без попередження Адміністрації.
  • Проживання в номері з тваринами.
  • Перебувати на території ресторанів в халатах.
  • У всіх приміщеннях готелю, на балконах і у вікнах забороняється палити. За паління в приміщеннях готелю накладається штраф 3000 грн. При повторному випадку паління в зазначених вище місцях адміністрація готелю має право виселити мешканця.

Увага! При скасуванні замовлення на святкові дні: Передоплата за проживання повертається тільки в тому випадку, якщо номер буде зданий іншим гостям.

Увага! З моменту заселення в готель, гість несе повну матеріальну відповідальність за зіпсовані, зламані і розбиті цінності в номері або на території комплексу. Штраф призначається індивідуально, в залежності від закупівельної вартості зіпсованого предмета.

Увага! Шановні гості, закликаємо Вас до чемної поведінки по відношенню до працівників та гостей комплексу. У разі некоректної поведінки, а саме: нецензурної лексики, бійки, порушення тиші після 22:00, емоційне з’ясовування відносин, порушення спокою гостей комплексу протягом відпочинку, паління, ігнорування прохань або попереджень адміністраторів, комплекс залишає за собою право примусово виселити гостей, розрахувавши відповідно прейскуранту.

Увага! Адміністрація комплексу не несе матеріальну відповідальність за цінні речі гостей. Наполегливо рекомендуємо, зберігайте цінні речі у сейфі.